-->

Quina penitència Déu meu...

Les meves lamentacions no són perquè avui sigui Dijous Sant, són degudes a Telefònica, en el mes de gener com molts sabeu vaig demanar el canvi de la línia de telèfon i l’alta de ADSL amb aquesta empresa. Fins aquí tot normal, però el gran ERROR que vaig cometre va ser fer aquesta gestió des de la farmàcia, per Telefònica (a partir d’ara és Timofònica), per ells consta el meu nom com empresari i no particular o residencial com diuen ells, Així que l’alta la van fer sense dir-me res, com empresa. Desprès de moltes trucades i baralles per canviar el tipus de contracte vaig decidir acceptar-ho, per aconseguir la direcció de correu electrònic varem estar 15 dies amb trucades casí diàries a un número 902, passant de noia a noia sense que en donessin una solució.
La sorpresa va ser quan va arribar la factura doncs m’havien cobrat totes les trucades
tant nacionals com a mòbil (al donar-me de l’alta em van assegurar que les nacionals eren de franc i les del mòbil també durant dos mesos, Truco per fer la reclamació i diuen que s’han equivocat i que en aquell mateix moment ho solucionaven, però NO, em continuen cobrant totes les trucades, a part d’oferir-me un antivirus de franc de per vida, la qual cosa tampoc han complert, Per acabar d’adobar la qüestió diuen que t’ofereixen 3 Megas i la velocitat màxima de connexió que he obtingut ha estat de 1700 kbps és a dir una mica més de la meitat que vaig contractar.
Ahir tarda truco emprenyat des de la fcia a veure que passa i diuen que no poden atendre ja que truco des de un número diferent al que tinc contractada la línia. Arribo a casa i torno a trucar naturalment es un 902 i expliquen que per aquesta qüestió tinc de fer-ho de 8 a 20 hores, és clar jo arribo a casa a dos o tres quarts de nou, per tant no puc arreglar res de res,
Finalment decideixo trucar a ya.com (en el pis tenia contractat amb ells l’ADSL) per contractat el seu servei i tenir a més les trucades nacionals gratis, Comenten que ells mateixos en donen baixa a Timofònica veurem que passa. Així que estaré uns dies sense Internet. Seguirà…

1 comentario:

Jalapenyu dijo...

Si realment vols passar de Telefónica, pots transferir la línia a Jazztel. Deixes de pagar el manteniment de línia i tens 20 Megues (18 a la pràctica).

Salut i peles!